Een van de lastigste dingen in het leven, in je persoonlijke ontwikkeling, in een gerespecteerd persoon worden, in een betoverd leven leiden, vind ik nog altijd de boodschap dat je eerst van jezelf moet leren houden, voordat je van anderen kunt houden.

Eerlijk gezegd heb ik nooit zoveel van mezelf gehouden; ik kook niet graag voor mezelf, maar anderen zet ik graag iets lekkers voor. Ik hou van breien, maar het liefst brei ik iets moois voor iemand die ik heel lief of aardig vind. Nee, eerlijk gezegd vind ik het nooit zo nodig om veel moeite voor mezelf te doen. En als je jezelf niet de moeite waard vindt, hoe kun je dan verwachten dat anderen je de moeite waard vinden?

Nou, ik heb het gevonden. Mijn favoriete fotograaf was druk, en het heeft dus even geduurd, maar vandaag kreeg ik weer een foto toegestuurd. Met een ander effect.

mw-smit-1b

En ja, ik zit al uren helemaal verliefd naar mezelf te kijken.

Zó doe je dat dus! Je gaat naar Ben Hillen, die maakt een fantastische foto van je en plotseling ben je de moeite waard. Jammer dat ik niet een vrijgezelle vijftiger ben, ik zou mezelf even bellen. 06-13754100.
Ook een goed telefoonnummer om even te vragen naar Ben Hillen. Fantastische fotograaf!

Léia

 

