Laat ik er maar gelijk bij zeggen: ergens tussen de 25 en de 50 jaar. Anders denk je natuurlijk: Hé Smit, waarom doe je dat niet lekker zelf?

Voor een nieuw op te richten Life Style Site zoekt Frits Wind bloggers, vloggers, contentschrijvers en columnisten. Tussen mijn trouwe lezers zitten er vast wel een paar die zin hebben om aan zo’n site mee te werken en die wél in die leeftijdscategorie passen. Voor meer informatie kun je terecht bij fritswind@icloud.com.

frits wind2.jpg

Dit is Frits Wind. Hij helpt ondernemers ondernemen. Een ondernemend man dus. Ik heb z’n beide dochters lesgegeven. Fantastische meiden. Als die twee ook maar een klein beetje laten zien wat Frits allemaal kan creëren, dan moet het met die Life Style Site zeker gaan lukken!

Misschien moet ik dan zelf maar eens iets gaan verzinnen voor Lifestylers van boven de 50. Of ben ik daar dan weer te gewoontjes voor?

Léia

