Zie je dit?

wespennest.jpg

Dat lijkt op een zak echte Weber houtskool voor de barbecue, keurig op de plank in mijn schuurtje. Alleen is het niet gebruikelijk dat een zak houtskool vreemde geluiden maakt. En nog minder prettig wordt het wanneer er steeds hele ontzettend dikke wespen in- en uitvliegen!

Lara stelde onmiddellijk voor om de houtskool in de fik te steken, maar dan ben ik niet alleen de houtskool en hopelijk ook de wepsen kwijt, maar ook mijn schuurtje…

wespman

Dit is het nummer dat ik kreeg van een hele aardige mevrouw bij de Gemeente Heerenveen. Aan de andere kant van dit nummer zat een man in een auto en die man komt morgen met die auto bij mij langsrijden om mijn wespennest te verdelgen.

Ik hou nu al van die man.

Léia

Wel zonde van die houtskool trouwens…

