Nou ja, eigenlijk kun je alles leren en het beste leer je gewoon door te doen!

Vanochtend hield Jetske Zandberg bij de CNCH een presentatie over haar bedrijf: Inaday, merken en patenten. Ik heb overigens ook veel geleerd: zo is een patent hetzelfde als een octrooi (dus Jetske heeft een octrooibureau, daar heb ik vroeger ook nog eens gesolliciteerd. Ik kon zó ongelooflijk leuk met die man opschieten tijdens het sollicitatiegesprek, dat hij mij niet aangenomen heeft omdat hij voorzag dat dat in de toekomst helemaal fout zou gaan… Wel de leukste reden waarom ik ooit ben afgewezen trouwens).

Jetske heeft mij wel eens verteld dat ze, voordat ze bij de CNCH kwam, een gloeiende hekel had aan presenteren. Bij de CNCH houden we elke week een korte pitch over ons bedrijf en zo nu en dan een 10-minutenpresentatie. En ja, vanmorgen deed Jetske de 10-minutenpresentatie. Zomaar. Want ze had eigenlijk geen tijd gehad om iets uitgebreid voor te bereiden, dus zo voor de vuist weg, wist ze ons met een aantal interessante uitvindingen op de achtergrond, van alles te vertellen over haar bedrijf. Reuze interessant en ze deed het fantastisch.

jetske pres

 

Ik ben trots op Jetske. En ook op Meilo trouwens, van Meipos ledverlichting, die deze keer een Led-buis had meegenomen, ons liet zien hoeveel licht die dingen geven, uitlegde hoe gemakkelijk ze TL-buizen kunnen vervangen en voorrekende wat voor enorme besparing die dingen je kunnen opleveren. Ik heb het al eens eerder gezegd: als je veel lampen gebruikt binnen je bedrijf, ga dan eens met Meilo praten, want het scheelt je al gauw honderden euro’s.

winkel.jpg

En er komt weer een nieuwsbrief aan. Wil je ook de nieuwsbrief van de CNCH? Ga dan naar www.CNCH.nl en stuur even een berichtje. Of kom gewoon een keertje langs. Volgende week bijvoorbeeld, want de kans is groot dat je mij dan ziet presenteren….

Léia

