Oma (ik dus) heeft de afgelopen week weer 2 dagen op Dex gepast. Oma (ik dus) denkt dat Dex een beetje last heeft van zijn nieren, want voordat ik in de gaten kreeg dat hij graag minstens 1 x per uur mijn grasveldje wilde besproeien, had hij al 4x in huis gepiest!!

Van opwinding, denkt mijn zoon, die zijn best deed om ergens niet op te vallen.

Masha camo

Behalve natuurlijk dat gezeik men dat gepies, was het heel gezellig met Dex. Hij miste alleen zijn eigen mandje, dus hij besloot die van Tessa te confisqueren.
Natuurlijk paste hij daar niet in, maar, slim als hij is, had hij Tessa’s mandje omgedraaid en ja, zo kon hij er prima op zitten.

dex kussen

Liggen lukte net iets minder…

dex ligt kussen

De vloer heeft weer eens een flinke schrobbeurt gehad en alle schoenen liggen weer twee aan twee bij elkaar in de gang.

Tot een volgende keer Dex…

Oma

 

 

