Joehoe! Vanmorgen gleed er weer een nieuw boek door mijn brievenbusje:

breinboek

Met dank aan Eef voor de tip!

Dinsdagavond was ik bij Eef voor de training: ‘Succesvol ondernemen 2016’. Een hele leuke groep, waarin we onze geheime verlangens (voor wat betreft ondernemerschap) delen en elkaar stimuleren om die dromen ook waar te gaan maken!

Het boek is onderdeel van mijn plan, maar tegelijkertijd is het ook weer een nieuwe manier om juist niet met het plan bezig te zijn, althans niet op een superproductieve wijze, want deze mevrouw zit dit hele zonnige weekend (althans dat hoop ik, dat het zonnig wordt) in de tuin met haar nieuwe boek!

Of ik brei. (Breien lijkt eigenlijk ook heel veel op Brein. En nee, ik dacht niet dat het boek ging over Breien in het onderwijs. Hoewel dat misschien best een goed idee zou kunnen zijn…).

Of misschien doe ik iets nuttigs. Ofzo.

Boeken, ik hou ervan!

Léia

