Ik ben dol op Elizabeth George.

boekenkast.jpg

 

Eigenlijk pasten er geen boeken meer bij op de plank, maar dat kon mij er toch niet van weerhouden om ook haar laatste boek (die dikke pil die bovenop ligt) te verslinden.

Dat is dan ook de reden dat ik een poosje niet geblogd heb. Als ik een keer over de helft van het boek ben, dan kan ik het bijna niet neerleggen. Jammer genoeg moet ik ook slapen, dus de laatste week ofzo ging ik lekker vroeg naar bed. Met mijn boek.

banquet.jpg

A banquet of consequences. Pas achteraf heb je door hoever de gevolgen van ‘moederliefde’ de levens van al de betrokkenen in dit boek beïnvloedden. En laat dat nou ook zo’n beetje het thema zijn geweest van de 3 dagen training die ik vorige week heb gedaan? Man-zijn en vrouw-zijn heeft natuurlijk ook alles te maken met vaderschap en moederschap. Zowel je eigen moederschap (in mijn geval) als het ouderschap van jouw ouders. Het heeft allemaal invloed op elkaar. Gelukkig in de meeste gevallen niet zo heftig als in dit boek. Pfjoeh. Ik ben er uiteindelijk, toen ik de laatste bladzij had omgeslagen, nog een hele dag van van slag geweest.

En nu is het weer tijd om te bloggen…

Léia

