Ik zei het toch? Het viel best mee met het weer. Ik hoop van harte dat er genoeg mensen vroeg opgestaan zijn om toch nog te genieten van de vrijmarkt. Ik persoonlijk geniet nooit zo van een rommelmarkt, van het weer, ja, van het weer kan ik heel erg genieten, maar de charme van de ouwe troep van een ander heb ik nooit zo goed begrepen.

sok zijdelings.jpg

Het gekke is, dat ik kortgeleden een paar gloednieuwe sokken voor helemaal niks heb aangeboden, sterker nog, ze waren nog niet eens af, zó nieuw! en in plaats van honderden kandidaten die elkaar de haren uit het hoofd rukken en elkaars gezicht met hun scherpe nagels bewerken, is er nauwelijks belangstelling voor mijn sokken.

sok voorkant.jpg

Eentje is inmiddels al af, maat 38-40. En ze staan ook nog heel grappig bij mijn broek.

sokbroek.jpg

Maar ze staan ook leuk bij een spijkerbroek hoor…

Léia

