Ik heb een hele lieve spiegel. Ik keek er gisteravond in, toen ik zo helemaal opgetut was, en toen zag ik daar een hele leuke vrouw. Ik was zowaar een beetje trots op mezelf (en geloof me, dat gebeurt niet zo vaak, en dat schijnt vooral weer een vrouwendingetje te zijn).

Ik wilde dat momentje graag vastleggen, dus ik greep naar de telefoon. Ja, moet je niet denken dat ook maar één van die foto’s (die ik van alle mogelijk hoeken heb geprobeerd te schieten) diezelfde mevrouw wist te vangen…

En toch, steeds als ik in de spiegel keek, zag ik er veeel aardiger uit dan op de foto.
“Oké”, sprak ik toch wel enigszins verbolgen: “een van jullie houdt mij hier voor het lapje, neemt mij in het ootje, steekt de draak met mij, bedot, fopt of belazert mij!”

Moet je natuurlijk niet denken dat één van beide durfde toe te geven de schuldige te zijn, maar een feit is wel dat ik hier nu geen fotootje kan plaatsen. Domweg omdat ik bang ben dat mijn fototoestel mij in de maling neemt. Ik ben namelijk in de spiegel veel leuker.

spiegel.jpg

Gister tenminste. Maar dat beeld hou ik vast!

Léia

