Ha! Gisteravond kwam ik ineens tot de conclusie dat dat nietsdoen gister van mij, toch maar mooi 3 blogberichtjes en een pan met soep heeft opgeleverd!

Oh ja en een stevig gekneusde rib… Toen ik gister een potje door de kamer ging rennen met de hond, op mijn pasgebreide sokken, gleed ik toch een partij onderuit! Die sokken gaan definitief naar Lara! Ze liggen al klaar.

Hoe kan dat trouwens dat mensen niet meer weten hoe ze bijvoorbeeld onder een bureau terecht zijn gekomen met een pijnlijke rib? Bij mij ging het als in slow motion: Ik gleeeeed onderuiuiuiuit, greeeeep de stoeoeoeoel beeeet, die vieieieiel natuuuurlijk oooooom, ik daaaacht, oh jeeee, straks knaaaal ik met mijn hooooofd teeegen die scheeerpe hoeoeoek van dat kaaastje, neee, geluuuukkig, het is de dooooos van de tooooner maaar, en auauauau, de knooop van de stoeoeoel booort zich in mijijn ribbeeeenkaaaast….

En daarna heel veel au au au au au auw! Maar gelukkig geen bloed of gaten in mijn hoofd die daar niet horen. En zo belandde ik dus onder het bureau…

Wel jammer dat het vandaag zo nat is, want ik wilde eigenlijk graag iets in de tuin doen. Niet dat het hier binnen minder nat is, want ik heb net een handwasje gedaan.

handwasje.jpg

Dat betekent dat de hele keukenvloer onder water staat en de rest van het huis gevuld is met de natte voetstappen van mijn doorweekte sokken. Wat de vochtigheidsgraad betreft had ik dus net zo goed in de natte tuin kunnen gaan werken.

Maar.. weer een klusje geklaard. Ja, zo’n actieve zondag ligt me toch beter. Zal ik dan nú nog even gaan borduren?

Léia

