M’n aardbeitjes hangen, m’n hanging strawberry farm is officieel in bedrijf.

hanging strawb

Er zijn nu 3 mogelijkheden:

  1. Ik lig deze zomer met geloken ogen te zonnen op mijn terras en een aantrekkelijke man van middelbare leeftijd, strekt loom zijn arm uit, plukt een aardbei uit de lucht, brengt deze naar zijn mond (om de eventuele beestjes en de uitwerpselen van eventuele beestjes te verwijderen) en biedt vervolgens de geurende aardbei aan aan mijn gulzige lippen…
  2. Binnenkort staan de aardbeienplanten toch in de tuin omdat de redelijk roestige kettinkjes het niet hebben gehouden…, of
  3. Ik krijg ruzie met buurvrouw Hanny omdat ik 3 enorme spijkers in haar hokje heb gejensd. Niet dat het hokje daar minder van is geworden, waarschijnlijk houden die 3 spijkers het schuurtje net even langer overeind, maar misschien had ik het even moeten vragen?

We gaan het weer beleven. Ik hoop natuurlijk op optie 1.

Oh wacht, er is ook nog een vierde mogelijkheid. Ik pluk gewoon zelf de smakelijke zomerkoninkjes van de plant en serveer die op een zonnige zondagochtend op een beschuitje bij het ontbijt… Ik gok op de laatste (en meest waarschijnlijke) mogelijkheid.
Hoewel ik 2 ook nog niet durf uit te sluiten….

Léia

