Niet te geloven zeg, zit ik hier waarempel weer naar Idols te kijken. Nou, niet helemaal serieus, want ondertussen doe ik even wat nuttigs. De vaat in de afwasmachine zetten bijvoorbeeld, bakje koffie met 43 klaarmaken (lekker na het eten), even nadenken op het toilet, hond uitlaten, je kent het wel.

idols jury.jpg

Over je kent het wel gesproken, ik ken maar liefst 3 van de 4 juryleden van dit jaar. Jamai natuurlijk, die ooit de eerste Idols won, Eva Simons, vooral bekend vanwege haar haar (maar ze heeft ook verschillende hits gescoord en haar moeder zong in het bandje van Ik Hou van Holland), Martijn Krabbé, die tot nu toe eigenlijk alleen dit soort programma’s maar mocht presenteren (en trouwens ook de zoon is van Jeroen) en die andere. Schijnt een bekende deejay en producer te zijn.

Daar waar Martijn onder de tafel duikt van het lachen en Jamai gewoon openlijk stikt van het lachen, houdt deze meneer (wacht, ik zal even opzoeken hoe hij heet: Ronald Molendijk) het neutraal en netjes. Dat kan ik wel waarderen.

Maar Idols is niet meer wat het geweest is, zegt Lara. Ik denk dat ze gelijk heeft.

Léia

