Vanmorgen werd ik wakker met het vreselijke nieuws van de bomaanslag in Brussel en eerlijk gezegd weet ik even helemaal niet meer wat ik daar mee aan moet. Ik ben er vooral heel erg verdrietig en ontredderd van. Ik schaar me maar achter Jochem Meijer, die iets zei van: ik ben maar gewoon lief voor iedereen, wat moet je anders?

En dus heb ik gewoon les gegeven vandaag, omdat de wereld door blijft draaien. En zo ging ik vanavond ook naar de training: succesvol ondernemen, van Eef Huiser van Commpass Coaching. Het is een exclusieve CNCH-training, dus als het je ook wat lijkt, kom dan 31 maart naar het bijzondere CNCH-ontbijt en als je besluit lid te worden, kijk dan eens wat er zich allemaal voor mogelijkheden aandienen!

eef coaching.jpg

Succesvol ondernemen dus. Vanavond gingen we aan de gang met onze doelen. Ooooh ja, ik hoor het je al denken: jajajajaja, doelen, tuurlijk, waarom niet, lekker belangrijk, allemaal gewauwel en uiteindelijk gebeurt er helemaal niks. Maar nee hoor. In de eerste plaats is er bij Eef geen plek voor gewauwel, en destemeer voor handelen. Zo ben ik dus net thuisgekomen met een uitgewerkt actieplan om mijn droom voor 2016 te gaan realiseren. En wat ik minstens even leuk vind: ik heb ook iemand mogen helpen om zijn droom voor 2016 concreet te maken en in gang te zetten.

Ja, in dit opzicht ben ik een blij mens. Overtuigd dat ik het ga doen, overtuigd dat ik het kan en overtuigd dat het gaat lukken. En meer heb ik voorlopig nog niet nodig. Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen.

Léia

 

