Voor sommige mensen schijnt het fantastisch te werken. Ze zetten hun feestje op facebook en prompt komen er 30.000 gasten op bezoek.

Ik heb helemaal niet te klagen over het aantal vrienden dat ik heb op facebook, lieve help, ik ben dagelijks uren bezig als ik al die voorbijvliegende berichten moet gaan lezen van al mijn facebookvrienden (en wat daarvan meekomt), maar toch heb ik gemiddeld bijvoorbeeld nog geen 20 lezers van mijn blog. Dat kan natuurlijk ook komen omdat ik teveel woorden gebruik, mensen sowieso niet van lezen houden, of geen reet aan mijn verhaaltjes vinden.

Maar toch had ik meer van facebook verwacht. Ik zal het maar eerlijk zeggen: na alle reclame die we hebben gemaakt met een fraai ‘postertje’ door Lara gemaakt, die zelfs nog gedeeld werd door een aantal van mijn CNCH-vriendjes, had ik toch wat meer aanloop verwacht op onze garage sale van gister.

garagesale

We hebben ons met de hele familie, waarvoor nogmaals mijn allerhartelijkste dank lieve familie, compleet uit de naad geskrept, en het enige wat ik verkocht heb was een doosje met papieren tasjes, die Lara per ongeluk ook van de zolder had meegepakt. En Jana heeft telefonisch nog een boek verkocht (en er ook gelijk twee gratis bij weggegeven).

En het zag er, zelfs zonder zonnetje, zó gezellig uit:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Oké, we gaan voor de sunnyside: alle spullen in de garage zijn weer schoon, Lara heeft een deel van haar spulletjes afgevoerd naar de opslag in Eindhoven, zodat ik weer van alles kwijt kan op de zolder en het was eigenlijk best een gezellige familiedag.

Maar onder ons gezegd en gezwegen: ik krijg steeds meer de schurft aan markten, braderieën en nu ook aan garage sales.

Léia

