Donderdagmorgen kwart voor 7, ja, het was weer CNCH-tijd. Hoewel ik 3 hele vermoeiende dagen achter de rug had en een hele lange dag voor de boeg, stond ik kwart over 6 netjes naast m’n bedje. Toch wel gemakkelijk als je niet hoeft te ontbijten voor je de deur uitgaat…

Meilo Meindertsma van Meipos ledverlichting gaf vandaag een presentatie van zijn bedrijf. En hoewel ik best wel weet dat Meilo alleen de beste kwaliteit verkoopt en hoogstpersoonlijk naar China gaat om de fabrieken te bekijken waar de lampen vandaan komen, sta ik altijd weer versteld van alle mogelijkheden van Led-verlichting en vooral ook van de enorme besparing die dat oplevert. Nog afgezien van de gigantische verlaging in energiekosten en vervanging (led-lampen gaan veel langer mee), krijg je ook nog eens een fikse subsidie van de overheid op duurzame verlichting!

meipos-meilo-kees

Roland, onze creatieve grafisch ontwerper, zag direct al mogelijkheden om van zo’n ledpaneel een praktische lichtbak te fabriceren.

Dus, als je een bedrijf hebt, of een creatief idee, dan zou ik zeker Meilo eens even bellen! Hij wil je vast wel even voorrekenen hoeveel je kunt besparen, alleen al op je verlichting!
www.meipos.nl

Verder hebben we vanmorgen vooral ook het bijzondere ontbijt besproken op 31 maart; voor alle oud-leden en ook voor gasten!
Dus wil je Meilo ontmoeten, of mij (ik ben er natuurlijk ook bij), dan ben je welkom, donderdag over een week in Hotel Heidehof. Meld je even aan bij 1 van de leden, of via de website, of natuurlijk de facebookpagina.
Facebook CNCH

Léia

