Procrastinatie is een duur woord voor uitstelgedrag.

We hebben er natuurlijk allemaal wel eens last van en ik heb al heel wat uurtjes doorgebracht met het lezen over procrastinatie en wat je er allemaal niet aan kunt doen, alleen maar om iets anders dan niet te hoeven doen…

cover-uitstelgedrag-ecursus.jpg

Een vriendin van mij heeft een cursus aangeschaft om haar uitstelgedrag te beteugelen.
Ik wilde haar serieus vragen of ik die cursus van haar mocht lenen; niet dat ik er heel veel nieuwe dingen van verwachtte, maar juist om mezelf wijs te maken dat ik dan toch bezig was de eerste stap te zetten op weg naar een minder procrastinerend bestaan.

Vanmorgen vertelde ze mij dat ze de cursus nog niet had gedaan… Dat stelde ze almaar uit…

Dat zijn momenten, dan kun je mij 6 huizen verderop nog horen schateren van het lachen…

Léia

