Een paar dagen geleden heb ik jullie Tessa voorgesteld, mijn Griekse Boomer.

Tessa schijnt er wat modellenwerk bij te doen als ik even niet kijk, want laatst stuurde Marie, mijn studente met blauw oog (vet stoer trouwens), mij deze foto:

Tessa reclame.jpg

Nee hoor, dat is Tessa niet, maar zeg nou eerlijk: het had haar tweelingzusje kunnen zijn, toch? Nadat ik Tes die foto had laten zien, was ze wat verdrietig. En het heeft even geduurd voordat ik erachter was wat er mis was. Dat hondje op het reclamebord is natuurlijk keurig gegroomd. Ja, dat is Engels voor gewassen, geknipt en geföhnd.

Dus ben ik vandaag bij Tessa (die zich uitsluitend door mij laat groomen en dan ook nog met heel veel grommen) maar eens begonnen om met een schaar haar ogen weer een beetje uit te graven. Het hoofd is klaar. Pff, nou de rest nog.

Tes kort

Jammer dat het geen weer was om het lekker buiten te doen, want morgen ben ik zeker een uur aan het haarzuigen (ja, met een stofzuiger ja).

Léia

