Iedereen heeft wel eens een minder plezierig momentje. Daar kun je dan in blijven hangen, of je zoekt een manier om er weer uit te komen.

Ik heb bijvoorbeeld een vrolijk lijstje op Spotify. Vol met liedjes waar ik blij van word. Ook heb ik spulletjes, mooie dingetjes of plaatjes waar ik blij van word. En vrolijke herinneringen die ik ergens in mijn hoofd op een plankje heb liggen, voor precies zo’n momentje.

max verstappen.jpg

En vandaag heb ik nog iets ontdekt waar ik een heel blij gevoel van krijg als ik het hoor: de lach van Max Verstappen. Wat een aardige jongen en wat lacht die ontzettend recht je hart in. Hij maakt reclame voor Ziggo. “O Verstappen, ik snap hem.” En dan die heerlijke lach.

Hier kun je het filmpje vinden  (0:22, de reclame is natuurlijk niet zo interessant).

Dat lachje, dat zou ik graag op m’n telefoon willen. Als je dan ergens bent in een naargeestig gesprek ofzo, dan pak je even je telefoon en Max lacht je zo weer in het goeie gevoel.

Zou ik bij Parship ook kunnen selecteren op een Verstappen-lach?

Léia

