Misschien is het jullie wel opgevallen, maar de afgelopen dagen heb ik wat meer blogs gepost. Waarom? Nou, een tijdje terug heb ik wat last gehad van een bloggers block. Even geen puf om voor het slapen gaan nog een uurtje te gaan zitten stinnen op een verhaaltje en dan nog eens een uurtje zoeken naar een leuk plaatje. Terwijl ik eigenlijk gewoon graag naar bed wilde.

Maar toen die vermoeidheid uitmondde in een kortstondig ziekbed ging ik eens even kijken hoe groot de blockschade was, want inmiddels heb ik al 237 blogs geschreven en het zou toch wel zonde zijn als ik deze uitdaging, terwijl ik al ver over de helft ben inmiddels!, ook niet zou gaan halen. Oók niet? Ja, ook niet. Want die challenge dat ik elke dag zou gaan sporten is nooit verder gekomen dan dat ik de hond even uitlaat en een schoon huis… daar heb ik een veel betere oplossing voor gevonden. Lang leve de hulp in de huishouding!

Na een zorgvuldige telling bleek dat ik al 6 dagen gemist had! Dan moet je al een hele week twee blogs per dag posten om weer bij te trekken. Vandaar. Nog 3 te gaan.

breisel

Vandaag dus, behalve deze update, een glimp van wat mijn op de handwerkbeurs verkregen min of meer angoragaren (vooral min, er zit namelijk geen draad angora in; het heet alleen maar zo…) heeft opgeleverd als proeflapje. Ik vind het mooi. Dat wordt wel wat. Volgende week vakantie…

Léia

