Misschien is het jullie wel opgevallen dat ik vaak van die telefoonfotootjes bij mijn blogjes zet. Ik haal ook wel eens wat van internet, maar daar moet je wel voorzichtig mee zijn, want voor je het weet hangt er een fikse nota aan je broek. Althans, dat heb ik mij laatst laten vertellen.

Sinds ik een iPhone heb, waar je best aardige fotootjes mee kan maken, weet ik eigenlijk niet eens meer waar mijn fototoestel is gebleven. Het was niet een heel bijzonder toestel, maar toch kon ik er best mooie foto’s mee maken.

Vandaag was ik in mijn ‘archief’ op zoek naar een speciale foto en toen zat ik ineens in een fotoreportage aan zee. Gemaakt met mijn fototoestel.

zee2

zee3zee1.jpg

Mooi hè? Als iemand er eentje wil gebruiken, ga je gang hoor. Is waarschijnlijk ook prachtig als behangfoto aan een muur…

Léia

