Nou, Lea van den Berg dus niet, want Lea van den Berg is geen makelaar. Nou denk je misschien: nee, ik ook niet, dus…? Nou, Lea is geen makelaar, maar ze is wél taxateur; ze taxeert dus wel, maar ze makelt niet.

leavdb.jpg

Heb je dus een makelaar nodig, kijk dan even op: Wie is de beste makelaar.nl (zegt Lea). Maar als je een taxateuse nodig hebt, dan kun je Lea natuurlijk altijd bellen. Juist omdat zij niet makelt, kan ze veel goedkoper en veel sneller (en volledig onafhankelijk) taxeren!

Lea heeft vanmorgen tijdens de bijeenkomst van de CNCH van alles verteld over het makelaarsvak en de betrouwbaarheid van makelaars en taxateurs. Daar weet ze heel veel van af.

eef.jpg

En het trainingsmoment werd verzorgd door Eef, die ons vertelde hoe we met z’n allen een succes kunnen maken van de spiksplinternieuwe facebookpagina die ze gemaakt heeft:
CNCH facebook

Eigenlijk had ik deze week wel hetzelfde kunnen schrijven als vorige week, want ik zei een paar dagen terug toch dat ik een boek had gewonnen van Kim van Kooten? Nou, daar kom ik waarschijnlijk morgen nog even op terug, want dan heb ik het wel uit. Gisteravond voor het slapen gaan, zou ik nog éven een klein stukje lezen, maar ik kon het boek niet meer dichtslaan. Drie uurtjes slaap heb ik zeker niet gehaald, want het was al half 4 voor ik het licht uitdeed en 6 uur ging mijn CNCH-alarm weer af…

Tja, en toch er zijn hè? Veel gasten, leuk om kennis mee te maken, interessante verhalen, vrienden ontmoeten bij het ontbijt (hoeveel mooier kan je dag beginnen?)…

Maar nu dus dringend onder de wol. Nee, niet om bij te slapen… Eerst dat boek uitlezen!

Léia

 

