Laat je één keertje je gammele neus niet zien op donderdagochtend en wat zien ik? De CNCH heeft haar eigen facebookpagina geopend!

Facebook CNCH  cnch+

En wat nou zo leuk is: er staat op dat ze mijn wekelijkse CNCH-blog gaan posten!
Ik ben zeer vereerd, want nu heb ik een echt platform…

Geen idee hoor, of dat allemaal zo heet, maar ik probeer die Social Mediaterminologie ook maar wat te doorgronden; ik heb er zelfs een boek over gelezen.

how blogs work

En nog steeds snap ik er niks van. Het is dan ook niet mijn streven om er rijk van te worden, of beroemd. Het stoort me zelfs niet wanneer bijna niemand mijn blog gelezen heeft; mij gaat het erom iets van mezelf te delen met wie daarin geïnteresseerd is.

En dat is nou precies waarom ik ook lid ben van de CNCH. Want dat is geen club voor mensen die graag snel rijk willen worden (al hopen we dat natuurlijk allemaal stiekem wel, we zijn tenslotte ook een commerciële club…), het is een club van mensen die elkaar willen helpen in hun ondernemerschap, die iets voor elkaar willen betekenen en daardoor hun eigen ondernemerzijn meer diepgang geven. Het zijn mensen die om elkaar en aan elkaar geven.

DUS: als je graag lid wilt worden omdat je denkt dat je er van alles kunt halen en niks hoeft te brengen, als je zo’n kouwe kikker van een grijpgrage zakenman bent, dan kun je net zo goed de facebookpagine disliken, want dan ben ik bang dat je geen lid kunt worden. Het is een club voor leuke mensen…

Lijkt het je leuk, zo’n club van leuke mensen? Volg ons dan op facebook.

Facebook CNCH

Ik zie je daar,

Léia

