Een tijdje terug heb ik de cursus “Schijt” gevolgd van Jelle. SoChicken dus. De cursus is bedoeld om je meer zelfvertrouwen te geven. Volgens Jelle is het belangrijkste onderdeel van zelfvertrouwen opbouwen: schijt hebben aan wat anderen van je denken.

poepkoe.jpg

Dat is best lastig, want soms is schijt hebben aan anderen heel erg onaardig…

Vanavond zat ik te rommelen op youtube (filmpje van Jelle te bekijken) en daar staat ineens ook een filmpje over zelfvertrouwen van Master Flirt. Dat is een rare gast zeg. Hij fuckt en shit en kut en randomt en boeit en superchillt en gosert en chickt en dat alles met zo’n wollende ew.

Hij zei dat ik een half uurtje luisteren de moeite waard zou vinden. Dat ik dan de shit zou kunnen hendelen. Nou, dat was beslist niet waar, ik heb dat half uurtje bij lange na niet gered hoor.
“Om zelfvertrouwen te krijgen, moet je shit dóen! Je moet ass kicken. En crap eten. who cares of je in fucking level 40 bent, als je de drive niet meer hebt…”

Lieve hemel nog aan toe. Ik geef toe dat ik ook wel eens iets uit m’n mond laat rollen wat niet helemaal netjes is, maar dat zet ik dan toch zeker niet op youtube?
Als je een werkelijk ongelooflijk belachelijk soort taalgebruik wilt beluisteren, moet je maar eens zoeken naar Master Flirt. Nou, als er vrouwen zijn die hiervoor vallen….

Ik denk dat ik het dan maar hou bij Jelles advies. Schijt, dat woord dat kan ik nog wel handelen…

Léia

 

