Ik ben helemaal niet zo onhandig met computers, al zeg ik het zelf. Misschien is het probleem dat ik er niet 1, maar wel 3 verschillende heb die ik alle 3 regelmatig gebruik (en dan ook nog een iPad en dan ook nog een smartphone natuurlijk). Als je nu bedenkt dat ik om half 11 ofzo begon met dit blog en dat ik jullie mijn nieuwe logo wilde laten zien…. en dat ik het niet voor elkaar kreeg om dat logo vanuit mijn mail op de een of andere (nee, niet eens simpele, gewoon maar een of andere) wijze naar dit blogbestandje te verhuizen….  Grrrr.

Nou, dacht ik, dan haal ik die morgen wel even van mijn vaste computer beneden en dan schrijf ik daarvandaan mijn blog wel. Kan ook natuurlijk. Niet nu, want nu is het al laat en beneden is alles al donker. Grrrr.

Weet je wat? Ik vertelde toch gister dat Jaap één van mijn slogans zo leuk vond? Nou, daar had ie gelijk een beeld bij geschetst voor een bijpassend plaatje, en Roland, ja die grafisch ontwerper van Studio 3, die had dat gelijk opgepakt en er iets bij ontworpen. Nou, dan laat ik dát toch even zien? Even kopiëren en plakken. Toch?  Grrrr.

Inmiddels is het half 1 geweest.

klok.jpg

Van ergernis heb ik een hap uit een stuk kaas gebeten. Ik heb inmiddels zoveel tijd verspild, dan is ineens zelfs een mesje pakken te veel werk.

kaas

Ik ga slapen. Morgen leuke logo’s. En een advertentie, met mijn slogan…

Léia

