Hè gelukkig, het CNCH-jaar is ook weer begonnen. Donderdagochtend blijft mijn favoriete ochtend, ook al moet ik om 6 uur m’n warme nestje uit.

Vanochtend waren er 3 gasten, dat is altijd leuk. Ik kan er niks aan doen, maar gasten zeggen steevast aan het eind van de bijeenkomst dat ze onze club zo gezellig en toch heel productief vinden. En dat is ook zo.

Het voelde weer heel vertrouwd:
– Buurvrouw Durkje zoekt nog steeds naar een standpasteur
– Jaap had weer een inspirerende presentatie over slogans
(Ik heb gelijk een lijstje gemaakt en Jaap heeft één van mijn slogans met het maximumaantal waarderingspunten van 5 beoordeeld! Ik ben trots.)
– Eef heeft ons weer even wat LinkedIn-weetjes bijgebracht
(En ook heb ik vanmiddag mijn contactgegevens direct aangevuld op aanwijzing van Eef).

Ik heb met Roland (Studio3) overleg gepleegd over het nieuwe logo voor mijn briefpapier en visitekaartjes en natuurlijk hebben we ook nog heerlijk ontbeten.

Zo en dat allemaal in anderhalf uur.

Doe ons dat maar eens na. Donderdagochtend, kwart voor 7. Zie je daar…

Leia

