Vanmorgen werd ik om 7 uur wakker (moest even naar de plé) en hoewel ik vannacht om 3 uur het journaal nog heb gehoord op de radio, ben ik daadwerkelijk OPGESTAAN!!

Dat alleen is natuurlijk al reden genoeg om beretrots te zijn op mezelf, maar nog beter, hoewel ik natuurlijk allerlei lekkere dingen verdiend zou hebben, heb ik vandaag ook nog eens niks ongezonds in mijn giecheltje gedrukt!!

ijs op straat.jpg

En alsof dat nog niet genoeg is, heb ik vandaag de tent dichtgegooid, want het was echt té gevaarlijk op straat. En die ‘vrije’ dag heb ik benut om mijn hele administratie van 2015 belastingklaar te maken!!

Nou, toen mocht ik wel een glaasje wijn van mezelf. Goed voor het bloed ook nog. En nu mag ik slapen. Morgen weer een vrije dag (de scholen zijn nog steeds dicht zag ik zopas). Ik denk dat ik dan misschien wel even mag borduren.

Of toch de bijkeuken eens flink schoonmaken?

Léia

 

