Vandaag was het 2 januari. De kerstvakantie is bijna voorbij. Ik weet natuurlijk niet hoe het andere mensen vergaat, maar ik denk altijd dat ik in die veertien dagen vakantie van álles kan doen.
En het valt altijd weer tegen….

Zeker in de kerstvakantie, want die is dik gevuld met feestdagen die we dan gezellig met familie doorbrengen, en waar we ook een aantal dagen voorbereiding en nazorg voor moeten inlassen.
Maar ik bleef hoop houden…

Donderdag oudjaar, vrijdag nieuwjaarsdag, dan komen de kinderen en mijn zus op bezoek, en dan is het weekend, met nog 2 dagen om alle schade van de voorgaande volgeplande (en leeggelopen) 14 dagen in te gaan halen.

garfield.jpg

Dacht ik. Maar de eerste dag is nu om en het was een heerlijke dag. Een dag die perfect aansloot bij mijn plannen voor goed ondernemerschap. Een hondennieuwjaarsduikwandeling gemaakt naar het Heidemeertje, lekker gegeten met Lara en René, een écht bordspel gedaan en natuurlijk ook nog even gemariokart.

Jammer alleen dat de hond van al die stiekem opgevoerde oliebollen zulke onzettend vieze winden liet. Maar verder was het een perfecte zondag. Eh… zaterdag. Morgen écht de laatste kans om tenminste nog íets nuttigs te doen.
En aangezien 2016 mijn succesjaar wordt, gaat het vast lukken!

Léia

