Natuurlijk wens ik iedereen een

gelukkig nieuwjaar.jpg

En tegelijkertijd weten we inmiddels ook wel dat je je geluk voornamelijk zelf moet maken. Ja, er zijn weer een paar mensen van de zoveel miljoen die een dikke prijs hebben gewonnen in de Staatsloterij, en wedden dat jij het niet bent? Ik in ieder geval ook niet.
Het gekke is dan ook nog dat het gros van die loterijmiljonairs er nog helemaal niet zo gelukkig van wordt ook nog…

Je moet dus een plan maken voor 2016. Jelle zegt dat het een thema moet worden. Mijn thema dit jaar: goed ondernemerschap.
Wat goed is, dat moet ik nog even definiëren, maar het betekent wel dat het vooral ook leuk moet zijn en dat er voldoende rustmomentjes in moeten zitten, waarin ik ook even fijn iets voor mezelf kan doen.

Op de valreep kreeg ik gister een fantastisch idee hoe ik nu verder wil met mijn bedrijf. Het was kiezen tussen thuis blijven werken, maar dan in aangepaste vorm, of toch weer een pandje zoeken en de ingeslagen weg vervolgen. Maar duidelijk is wel dat ik hier thuis niet kan doen wat ik voorheen aan de BF-weg deed.

Ik vertel het nog niet, het is nog te vaag, te onduidelijk. Het plan moet handen en voeten krijgen. Eigenlijk is het nog geen plan, het is nog maar een idee. Maar natuurlijk wel weer een fantastisch idee!

2016 wordt een leuk jaar. Een spannend jaar. Een succesvol jaar. En jullie gaan het voor een groot deel meebeleven, want mijn elke dag bloggen-jaar duurt nog zeker tot aan de zomer. En juist in de zomer moet mijn plan gerealiseerd zijn.

De volgende stap in het grote avontuur is gezet. Op 1 januari 2016

Léia

