Ja, het was weer zo ver. Vanmorgen kwart voor 7, CNCH (Commerciële NetwerkClub Heerenveen). Jetske Zandberg heeft ons én de gasten weer hele interessante wetenswaardigheden verteld over het beschermen van je naam en je product!  Lieve mensen, als je iets nieuws hebt bedacht, een leuke naam voor je bedrijf of je product, ga dan naar Inaday merken en patenten (BF-weg in Heerenveen), voordat iemand anders ermee vandoor gaat en voordat je ermee in het openbaar verschijnt. Het beschermen van je rechten schijnt qua prijs best wel mee te vallen, maar wil je goed advies? Gewoon even Jetske bellen.

Of gewoon een keertje meegaan! Was je dat nou net van plan? Voorlopig even pech gehad, want volgende week gaan we naar Jaap Frerichs (van De Kempenaer) en dan is het Kerst en dan is het Oud en Nieuw en dan hebben we een nieuwjaarsbijeenkomst bij…. Oh nee, dat is nog een verrassing.

jaap.jpg

Maar wat ik nog even wilde vertellen: tijdens de bedrijfspresentaties mogen we altijd een zoekvraag stellen en ik had nog een bedbankframe staan achter het pand aan de BF-weg. Die stond daar te verroesten. Dus ik zocht iemand die een busje of een karretje had, waarmee hij of zij een keertje mijn bedbankframe met mij zou kunnen ophalen. En Jaap was met zijn busje en bood onmiddellijk aan om even met me mee te gaan. Zo lief!

Natuurlijk gaat het om de handel, want het is een commerciële club. Maar wat is het een plezier als je netwerk vooral een groep vrienden is!

Léia

 

 

