Zo één keer per jaar ga ik helemaal los met cadeautjes. Wat Sint Nicolaas kan, dat kan ik ook! Wij hebben thuis afspraken over het budget dat we mogen besteden aan elkaar, maar naast wat serieuze presenten, moeten er natuurlijk ook veel pakjes komen. Leuke, grappige, niemendallerige pakjes, met een fraai gedicht. Omdat we anders al voor twaalven klaar zijn met uitpakken…

Lara heeft een vriend. Die gaat rond 5 december even bij zijn ouders langs en dan ligt daar een chocoladeletter klaar. Toen hij hoorde dat wij elk jaar weer hopen dat we voor vier uur ’s nachts op bed liggen, heeft ie alleen maar wat ongelovig met zijn ogen geknipperd. Nou, daar komt ie dan nog wel achter. Want ik ben vanmiddag weer even lekker los gegaan.

Bij de Xenos. En ook nog eens supergezellig, want ik kwam daar een vriendin tegen, die even samen met mij op zoek is geweest. Met z’n tweetjes hebben we 6 plastic tasjes vol prullaria gescoord. Ik kan het de Sint ook aanraden om even langs de Xenos te rijden op zijn paard. Met veel Zwarte Pieten om al die plastic zakjes te dragen…

Gelukkig had ik ook 7 rollen papier meegenomen, want ik heb de hele avond zitten inpakken.

foto.JPG

Ik ben er nog niet helemaal, en we zijn met z’n zessen, dus je kunt je wel ongeveer voorstellen hoe groot die bult uiteindelijk gaat worden.

Blauwe briefjes, daar staat op wat erin zit, want er moet nog stevig gedicht worden. Ik heb er al zin in, maar morgen heb ik mezelf ook nog wat andere dingen beloofd. Bijvoorbeeld mijn pyjama-administratie. Huh? Ja, dat lijkt me best leuk, gewoon lekker je administratie gaan zitten doen in je pyjamaatje. Of in een joggingbroek, met een slobbertrui. Ik denk wel dat het dat zal worden.

Lekker zondag. Nou al zin in…

Léia

