Vanavond kwam het idee weer voorbij. Waarom ga ik niet een keertje vloggen? Waarom maak ik niet eens een videootje?

Nou, dat zal ik je vertellen: ik weet niet hoe dat moet. Gister heb ik weer eens een les geskypt. De buurvrouw belde aan (ze wilde de hond graag even mee op haar avondwandeling, en de hond wil dat ook altijd wel graag) en vroeg me wat ik aan het doen was. Ze had door het raam gezien hoe ik grootse bewegingen zat te maken met mijn armen.
Fijn dat zij het gezien heeft, want degene met wie ik zat te skypen zag dat natuurlijk niet. Ook zo grappig: ik wilde gaan skypen achter mijn ‘vaste’ computer, tot ik bedacht dat daar geen microfoon en volgens mij ook geen camera in zit. Net wat voor mij.

Tijdens dat skypen zie je ook de hele tijd jezelf in een hoekje van het scherm. En dat valt me altijd weer tegen. Zelfs al ben ik net bij de kapper geweest. Ik vermoed dus dat als ik een filmpje heb gemaakt voor op m’n blog, dat ik daar nooit echt tevreden over zal zijn. Of…

thea.jpg

Misschien schuilt er in mij wel een Thea of een Zaaimeisje. Morgen is het zondag. Ik heb nog ontzettend veel te doen, maar wellicht vind ik wel een ogenblikje om te experimenteren. We gaan het zien (of niet..).

Léia

