Voor de mensen die zitten te wachten op een foto van mijn superschone auto: daar is een kink tussen gekomen.

Om te beginnen kon ik de auto niet meer vinden in de dikke mist. Nou, dat viel natuurlijk wel mee, maar ik heb wel een poosje zitten wachten tot het wat minder mistig zou worden. Tegenvaller, volgens mij is het alleen maar erger geworden.

Dus toen ik besloot dan maar gewoon in dat rotweer te gaan staan poetsen, bleek ik helemaal geen autowasspul in huis te hebben! Geen idee hoe dat kan, want Sinterklaas bedeelt mij altijd rijkelijk met dat soort spul en ik gebruik het nooit…! Zelfs in de schuur kon ik helemaal niks vinden, dus ik ben maar even op de bank gaan zitten de gebruiksaanwijzing van mijn labelmaker te lezen. Ik heb dat ding al jaren en ik wilde nu wel eens weten wat ie allemaal kan.

dymo krook

Leuk hè,die krook vooral…

Het eerste wat ik las was dat ik me meteen aan had moeten melden voor de garantie. Het tweede was dat de garantietermijn al was verlopen, dus pfff, daar ben ik weer ternauwernood aan een ramp ontsnapt.

Zou het me nog lukken om morgenvroeg de auto te wassen? Voor Marie komt om half 11? Ik heb er een hard hoofd in…

Léia

