Misschien word ik oud, misschien word ik verstandig, misschien word ik wel een beetje een bangeskieter, maar als ik de trailer zie van het nieuwe survivalprogramma ‘The Island’ dan kan ik me absoluut niet voorstellen dat er ergens op deze wereld iemand, wie dan ook, is die zich daar voor opgeeft.

leguaan   slang

Een eiland met enge beesten, niks normaals te eten, niet voor de aardigheid, maar knokken om in leven te blijven. Dan ben je toch niet goed wijs? Ach ja, ik snap natuurlijk ook wel dat er een hele filmploeg meegaat, die lekker in een tent of misschien wel een huisje wonen, met schoon water en genoeg te eten, dus direct doodgaan zul je er ook niet, maar van tijd tot tijd een beetje in doodsangst zitten, dat moet toch wel, anders is er niks aan dat programma.Wat een gekkigheid.

Een programma wat reuzespannend is omdat het levensbedreigend eng is, maar ondertussen is er natuurlijk een dokter in de buurt en zo’n aligatorvanger met een stungun of misschien wel een harpoen, zodat niemand ook écht in gevaar is, want dan kan je zo’n programma natuurlijk weer helemaal niet uitzenden.

Wat een onzin eigenlijk. Weer een programma waar ik gelukkig niet naar hoef te kijken. Zo hou ik waarempel nog tijd over voor belangrijke dingen!

Léia

