Volgende week ik het herfstvakantie en maak je borst maar nat, want ik heb ondertussen een achterstand van 3 blogjes en dat ga ik dan dus maar eens inhalen.

Dat en zorgen dat m’n website eindelijk herschreven en vertaald online komt. Want zo kom ik nooit aan een hok vol buitenlandse NT2-studenten. Niet dat ik nu nog plek heb voor een heel hok vol, maar een groepje van 4 of 5 kan ik nog best kwijt.

Oh en niet te vergeten: beneden ziet het er nu best gezellig en netjes uit (nog even een paar schilderijtjes ophangen en een lampje), maar boven… en over een paar weken komt Lara al thuis. Nou, ik zal even een fotootje maken van haar kamer…

rommel

Waar moet ik er in ’s hemelsnaam mee heen? De zolder staat ook van voor naar achter vol met dozen en zooi. De garagebox waar de meubels van de BF-weg staan opgeslagen, daar kan ook weinig meer bij in. Ik denk dat ik volgende week maar eens ga beginnen met wat spulletjes te verkopen. Wie weet is er nog ergens een liefhebber voor een zijden boeketje of een douchekacheltje. En ik heb ook nog steeds zo’n leuke voetbalstoel.

Ik voel het alweer aan m’n water: dat wordt een drukke vakantieweek!

Léia

