Niet alleen heb ik mijn bedrijf verhuisd naar mijn huisadres, maar ook intern heb ik het een en ander moeten verplaatsen. Onder andere de TV.

Nou was ik een paar weken geleden bij m’n zus aan het helpen en zij had (nog) geen TV en dat vond ik eigenlijk wel prima. Maar toen was het mooi weer en zaten we tot laat lekker buiten, of waren we nog aan het werk. De laatste dagen ben ik ook van vroeg tot laat aan het werk geweest en eerlijk gezegd wilde ik nu toch wel dolgraag even op m’n bank zitten en kasje kijken met een kopje thee.

Dus hoewel ik Ziggo al gebeld heb om een verhuismonteur te bestellen, omdat alleen al het idee van al die kabels en draden en stekkertjes me helemaal misselijk maakte, heb ik me vanavond toch maar even over de TV-aansluitingen gebogen. Want tenslotte heeft er ooit een TV op mijn slaapkamer gestaan en er lag nog steeds een kabeltje.,,

missc

Gelukt! Niks digibox, niks HD-tv, geen info, geen gids, alleen maar TV. Heerlijk TV. En ook nog Miss Congeniality. Een film die ik al minstens 10x heb gezien, en hij blijft leuk! Morgen ga ik weer de hele dag opruimen en schoonmaken, maar nu… lekker siiepe…

Léia

