Vanavond een bijzondere aflevering van Dance Dance Dance gezien.

Behalve hele bijzondere dansprestaties van mensen die zich nog nooit serieus met dansen hebben bezig gehouden en zich helemaal kapot werken (strontjaloers, wat zou ik dat ook graag willen!), zagen we ook Euvgenia. Voorheen jurylid van So you think, en nu samen met haar man deelnemende aan Dance Dance Dance. Omdat zij wel een professioneel danseres is, worden de punten haar absoluut niet cadeau gedaan. En als zij voor haar prestatie een zeventje krijgt, terwijl een ander voor een wellicht nog niet eens zo goede prestatie makkelijk een negen krijgt, dan ontploft ze bijkans. Wat een temperament. Ze briest naar de kleedkamer, pakt haar spullen en verlaat stampvoetend het pand.

NLD/Amsterdam/20131125 - Filmpremiere Mannenharten, Euvgenia Parakhina en partner

Nou heeft Euvgenia een hele lieve man, die blijkbaar precies weet hoe hij met dat gepassioneerde karaktertje moet omgaan, want uiteindelijk doet ze toch nog mee met de tweede dans. Alsof er niks gebeurd is een half uurtje eerder.

Euvgenia en haar man mochten ondanks de minder goede cijfers nog een weekje blijven. Met een half puntje voorsprong op de verliezers. Er moet wel iets heel bijzonders gebeuren willen ze de volgende ronde overleven. En dat ga ik niet live meemaken, want….

eindelijk! Volgende week komt op BBC1: Strictly come dancing.

WARNING: Embargoed for publication until: 02/09/2014 - Programme Name: Strictly Come Dancing  - TX: 07/09/2014 - Episode: Generics (No. n/a) - Picture Shows: **STRICTLY NOT FOR PUBLICATION UNTIL 00:01HRS, TUESDAY 2ND SEPTEMBER, 2014**  - (C) BBC  - Photographer: Ray Burmiston

Er is maar 1 programma waar ik voor thuis blijf en dat is Strictly. Tot aan de Kerst ben ik op zaterdagavond niet meer beschikbaar. Dan zit ik te genieten van de allerprachtigste ballroomdansen in de allerleukste danskostuums.
Ik kijk er al maanden naar uit en ja, ik ben de dagen aan het aftellen…

Strictly Léia

