Vorige week heb ik zondag uitgeroepen tot rustdag. Voor heel veel mensen is zondag altijd al een rustdag geweest, maar ik heb meestal heel veel gepland, juist op zondag. Alleen baal ik er dan van dat ik van alles moet doen, want het is tenslotte zondag! Vandaar dat ik besloot dat zondag een rustdag is. Niks plannen dus.

En wat doe je dan veel! Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan!

foto
Bijna 100 appeltjes geschild en er appelmoes van gekookt; plannen gemaakt om mijn huis helemaal te restylen (compleet met een gedetailleerde planning) en het tuinpad vrijgehakt, zodat je er weer droog door kunt (zelfs als het regent).

En natuurlijk ook nog lekker in de tuin gezeten, genieten van het prachtige nazomerweer. Wat een zalige zondag.

Morgen is het weer maandag. Dan ga ik met mijn planning onder de arm en de telefoon aan een oor flink aan het werk. Stap 1: verhuisdozen verzamelen, want er gaat een heleboel versjouwd worden! Spannende week…

Léia

