Het was een heerlijk weekend, waarin ik ongegeneerd heb zitten haken. En hij is af!

foto

Oké, mijn foto is niet half zo mooi als die van Maris, maar de omslagdoek is prachtig geworden en ach, hij is ook niet voor mij; ik weet zeker dat hij Lara prachtig zal staan.

Nou kreeg ik weer een groot aantal vragen van lezers (ahum) die zich afvroegen hoe het nu staat met mijn fuchsia/cyclaamroze Actionvestje. Wel, eigenlijk best goed hoor. Maar er staan op elke toer 327 steken en in tricotsteek (vind ik ongelooflijk saai) duurt één zo’n toer eindeloos…

foto

Die omslagdoek haken voor Lara was dus even fijn voor de afwisseling.

En eigenlijk wilde ik heel erg graag de omslagdoek klaar hebben voor haar verjaardag zaterdag. Het is altijd al zo sneu dat ze niet hier is en natuurlijk vieren we het soms wel later, als ze weer eens thuis is, en toch is dat niet hetzelfde. Dus nu krijgt ze een kadootje, ook al ligt het dan hier in Heerenveen….

Verjaardagen, daar moet ik het ook nog maar eens over hebben. Maar niet nu. Nu ga ik lekker slapen.

Léia

