Soms heb je van die dagen…  dan gebeurt er zo weinig dat ik ’s avonds nauwelijks iets kan bedenken om over te bloggen.

Soms heb je van die dagen… dan gebeurt er zo ontzettend veel dat ik werkelijk niet weet waar ik beginnen moet met schrijven. Vandaag was zo’n dag en bovendien was het een nogal vermoeiende dag met veel afspraken en heen en weer gevlieg naar en door Groningen.

Vandaar alleen even een statusupdate:
challenge #1 gaat uitstekend! Tot nu toe elke dag een berichtje geplaatst;
challenge #2 groot drama! Veel te veel te doen, dan ook nog tussendoor bij m’n zus helpen, dat hele huishoudelijke plan loopt in de soep. Maar ik geef nog niet op. Er komt heus een tijd, ooit, dat het mij gaat lukken, let maar op;
challenge #3 groot drama! Veel te veel te doen, dan ook nog tussendoor bij m’n zus helpen, dat hele Wii fit plan loopt in de soep. Maar ik geef nog niet op. Er komt heus een tijd, ooit, dat het mij gaat lukken, let maar op.
Nou, de Wii ging eigenlijk helemaal niet slecht, gemiddeld stond ik de afgelopen weken zeker een half uur per dag op mijn balanceboard, maar als er dan weer een paar dagen tussenuit vallen, dan is het lastig om de draad weer op te pakken.

Als ik bijvoorbeeld naar mijn zus ga, dan neem ik mijn laptop mee en blijf bloggen. Maar om nou ook nog de hele Wii mee te leuren… Om van m’n huis maar niet te spreken, dat krijg ik sowieso de auto niet in.
Toch is dat denk ik het geheim. Consequent volhouden. Niet morgen een dubbele portie, of ik haal het volgende week wel in, gewoon koste wat kost: doe je ding!

En misschien had ik het eerst even bij 1 uitdaging moeten laten. Goed plan. Ik las gister ook nog ergens dat heel veel projecten mislukken, en eigenlijk weten we dat dan al een hele tijd, maar we blijven er maar geld en tijd in pompen, tot we eindelijk willen toegeven dat het niks is geworden.
Ik geef hierbij toe dat de nummers 2 en 3 hopeloos zijn geflopt, maar nummer 1 staat nog recht overeind. En zelfs met een matig verhaaltje als dit kunnen we van een tot nu toe zeer geslaagd project spreken.

Vind ik….

Léia

