Vanavond superleuke avond gehad met Jetske, van Inaday, merken en patenten. Ja, het schijnt dat je veel geld kunt verdienen met bloggen als je wat reclame maakt. En voor Jetske maak ik graag wat reclame, free of charge natuurlijk: als je een goed idee hebt, dan regelt Jetske dat je er patent op krijgt en niemand er met je fantastische plan vandoor gaat.

Oeps, ik had haar nog iets zullen vragen vanavond over één van mijn eigen briljante ideeën, maar dat ben ik vergeten. Het was gewoon ook te gezellig om over zaken te praten. Jetske had gelezen dat ik graag naar de film wilde en stelde voor om gezellig samen te gaan. Dus vanavond hebben we hem gezien: Inside Out. En het was inderdaad heel erg leuk.
Tip: als je van plan bent deze film in de bios te gaan zien, geloof me dan op m’n woord dat het de moeite waard is en ga niet eerst alle voorfilmpjes op internet bekijken. Dat is leuk voor na die tijd, als je weer thuis bent.

Tegen het eind was het wel een beetje zielig en ik ben een enorme jankerd bij films. Wat zou het fijn zijn als ze nog iets langer door zouden gaan na zo’n tragische scene, dan zit je niet met van die betraande oogjes als het licht aangaat. Goh, zei Jetske, ik hoefde niet eens te huilen… Ik wel! riep ik uit. Ja, ik ook wel een beetje, zei Jetske.

foto

Daarna hebben we nog eventjes wat gedronken bij ’t Gerecht. Nou, eventjes… Er was een aardige Jeffrey, die fantastische mojito’s maakte, Jetske blijkt een portorgel en ze weet ook een goeie rode wijn uit te zoeken. Goed gezelschap dus!
Het enige dat ik ernstig heb gemist was mijn reclameboodschap op een scherm, waar ik een aardige som gelds voor heb neergeteld, maar wat maar niet schijnt te mogen lukken. Daar moet ik morgen toch maar weer eens achteraan bellen.

Deze keer dus geen diepzinnig verhaal, gewoon: vaker naar de bios, leuke film, en ’t Gerecht, heel gezellig.
Moeten jullie ook doen!

Léia

