foto

Ja, van zoiets simpels als schoonmaken kun je lelijke wonden overhouden. Zo ben ik vanavond tegen een glazen pui opgelopen. Tja, als het glas ook zo schoon is dat je niet meer kunt zien of een deur open of dicht is… Of dat je er gewoon op rekende dat ie open zou staan en er dan met je handen vol borden BAF! tegenaan knallen.

Het doet best zeer zal ik je vertellen. Het montuur van mijn bril (waar overigens verder niets aan mankeert, prima bril meneer Beenen) heeft zich in mijn voorhoofd gesneden. Tot bloedens toe, jawel.

En zoals mijn trouwe lezer weet: ik kan heel slecht tegen warm weer. En vandaag was het warm. Dus ik was de hele dag niet lekker en had óf hoofdpijn, of zo’n op de loer liggende hoofdpijn. Gelukkig, naarmate de avond frisser werd (en ik eventjes op bed had gelegen) knapte ik weer helemaal op.

Tot ik tegen die deur op knalde. Dus. Gelukkig zijn wij gezegend met een lichaam dat dit soort verwondingen heel prima zelf weer kan genezen. Ik zou zeggen lief lijf: doe je best!

Léia

