Het was vreselijk moeilijk, maar vandaag moest ik van mezelf de hele dag thuis blijven en werken aan de teksten voor mijn website: www.mevrouwSmit.nl. Je hoeft nog niet op de link te klikken, want er is nog niets in de lucht. Nico’s zoon Rick, die al eens een prijs heeft gewonnen met een website-ontwerp, is druk bezig met de constructie, en mijn zus Jana, bijna afgestudeerd communicatiedeskundige, werkt aan de lay outs.

Ik heb ook maar vast een uitnodiging geschreven, want als we 1 september open huis houden, dan moeten de uitnodigingen wel heel snel de deur uit! En ik heb wel een nieuwe printer, maar daarvan zijn de kleurencartridges nu al leeg…

Natuurlijk ben ik stiekem wel even langs nr 104 gewandeld om te kijken of er ook post was gekomen. En ja hoor, een brief van de KPN. Ik heb een telefoonnummer: 0513-4363393. Maar je hoeft ook nog niet te bellen, want ik heb nu wel een nummer, maar nog geen toestel en trouwens, ze komen waarschijnlijk pas op 7 september de boel aansluiten. Ik heb vandaag wel stevig zitten bellen met de KPN (want dit was natuurlijk niet de bedoeling) en Sander gaat ook vreselijk z’n best voor me doen, maar ik vrees dat het nog even mobiel bellen en thuis internetten wordt…

Morgen komt Nico weer deze kant op. Gelukkig maar, want niet alleen mis ik hem (zo alleen aan dit enorme project werken is helemaal niet leuk), ik ben bang dat het opknappen van nummer 104 toch net even meer werk is dan we dachten. Natuurlijk gaat het goed komen, want tot nu toe is alles steeds op zijn pootjes terecht gekomen, maar toch kan ik best nog wat hulp gebruiken. Dus lezers, als jullie nog een dagje zin hebben om te komen helpen schuren, schilderen of schoonmaken (de drie sch’s); je bent van harte welkom!

Leia

