Vandaag, 10 augustus, is officieel opgenomen in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel te Leeuwarden: Mevrouw Smit Studiebegeleiding.

Het is een bijzondere dag: niet alleen werd op 10 augustus ooit de aspirine uitgevonden en is het de geboortedag van Kees van Kooten, maar ik zag net op Skype dat ook mijn buurvrouw Hannie vandaag jarig is. Gefeliciteerd allebei!

Het waren 2 hele hectische dagen. Maar uiteindelijk is het allemaal gelukt!
Vandaag om 10.00 uur ga ik het huurcontract ondertekenen in Soest en de sleutels halen van de Burgemeester Falkenaweg 104 in Heerenveen.

Nico vliegt ondertussen naar Assen om nieuwe plafondplaten te halen, want we gaan meteen aan het werk. Onderweg naar huis nog even langs Ikea, om mijn collectie tweedehands­meubelen aan te vullen met wat nog ontbreekt en dan wordt het toch wel hoog tijd om een flesje open te gaan trekken.

Mevrouw Smit is een feit. Zó snel had ik eerlijk gezegd zelf ook niet verwacht. Even diep ademhalen en vooral genieten! Voorlopig voelt het echt geweldig om ZMP’er* te zijn.

Leia

 

*ZMP: Zelfstandige Met Plezier; zie Iedereen Elke Dag Plezier op LinkedIn.

