Het grote avontuur is begonnen. Vandaag heb ik twee makelaars gebeld omdat ik hun panden wil bezichtigen (en ze namen allebei niet op – gelukkig spreek ik een leuk bandje in) en ik ben serieus aan het netwerken geslagen. Dat wil zeggen dat ik een oud-collega heb gebeld om haar advies te vragen. Ook zij nam niet op, dus heb ik maar een mailtje gestuurd. Nog geen reactie gehad trouwens.

Nee, het gaat prima met mijn plannen! Zodra mensen mij terug gaan bellen, wordt het menens. Let maar op.
Welke plannen? Ik ga mijn eigen bedrijf beginnen. Als docente wil ik graag mijn leerlingen en studenten iets leren, maar op school lijkt dat, vreemd genoeg, bijna onmogelijk geworden. Dan maar individuele begeleiding. Hoe? Dat is het grote avontuur.

koeltassen  Hema

Picknick proof

Vandaag heb ik 2 koeltassen besteld bij de Hema. Ze waren in de aanbieding en ze zagen er zo gezellig uit! Echt iets voor wat ik nu nog, bij gebrek aan beter, het Studiehuis noem. Ik heb nog een poosje gestoeid met de “Rivella Residentie” (een beetje vreemd, maar wel lekker) in navolging van zoiets als het Heineken huis, maar dat is een wat te grote mondvol. Als het huis er eenmaal is, zal de naam ook vanzelf wel komen.
Best grappig dat ik al een hele verzameling heb aangelegd voor in het Studiehuis. Theeglazen, een spannende poster (Pirates of the Caribean), een waterkoker, allerlei kantoorartikelen (waaronder een roze nietmachine en groene Prittstiften), boeken, thee- en keukendoeken, mappen en mapjes, en op mijn verlanglijstje staat nog zo’n fijne gevulde DE-theedoos (maar die kost wel heel veel spaarpunten…).

Dus wereld, het staat je vrij om mijn avontuur te volgen. En als je nog een tafel over hebt, of een bureaustoel…

Leia

